avancerar

Hej och hallå på kvällskvisten!!

Denna dag har SUGIT från typ klockan 12 och framåt. Intervjun vid halv 12 gick SUPERB enligt mitt tycke. Tydligen enligt deras också eftersoooom jag, redan senare idag, blev inkallad på en andra intervju IMORGON.

Däää kanske vänder nu!??!!?

Hur som haver så har jag efter det baaa dött. INGEN har varit hemma och när dom väl kommer hem gårom o lägger säh. Har varit sällskapssjuk exakt heeeela dagen. Behöver nån som typ klappar lite på mig, lite som en hamster.

Pågrund av min sällskapssjuka avancerade jag (nästan) när jag lagade den dagliga måltiden. Idag bjöd jag mig själv på pasta med kyllingsaaas á me. 

Ja, jag tänker utveckla vad det var i, fast ni inte bryr er om MAT men det gör JAG!!!

Iallafall så hade jag ugnsstekt kycklingfilé i saaas gjord på grädde, kräm fräääsch á vitlök & parmesan, några skivor brieost, vanlig ost ååå massa örtkryddor. Kan la säga att det vart töjp cpgött. Kan allt om jag vill.

Ahe ska återvända till min ensamma tillvaro. Har redan sett sista avsnittet på GG för säsongen (DÖÖÖÖÖÖR!!! ÄNDA TILL I HÖST?!?!?! WHY GOD?!?!) så får väl bli BB ikväll..... Och cola. Gött.

Hade ju inte tackat nej till en kompiz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0