att packa


Hehhehe. Detta är alltså vad jag jobbar med. Plus ännu mer saker. Vill döda någon.

FATTAR INTE??? Hade inte med mig alls mycket saker hem. Men så ska ju lakan med å handdukar å högtalare å bas å förstärkare å hejåhå. Mat osv. En jävla massor trosor. Neccesären (?) osv. SKOR. 

Förstår inte hur jag ska kunna släpa på allt :'(
Har då alltså en fet resväska som lär väga en hel del. En dataRYGGA som även den lär väga. En kasse med basen och högtalare i.... Och så MÅSTE jag få ner kylväskan i min resväska. Annars kommere aldriii gå. Två byten... 

Märks det att jag är stressad eftersom jag tar ut alla mina tankar här???? Åherre. Ska försöka sova nu och ta resterande imorgon...... Good luck med att sova innan allt är klar. Hatar att vara en planerare :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0