assoooo

Har missat så jävla många BBavsnitt nu????? Jävla sverige.

Så. Nu finns det inget annat att göra än att försöka se dom senaste avsnitten...... Hatar att kolla på saker baa för att "komma ifatt" liksom?? Tur att jag inte har mycket till liv HHÄÄÄHÄHH. 

Ska ta ååå dricka lite cola också. När jag ändå är igång liksom. 

Min hals är fuckedup?? VARJE gång jag kommit till denna lägenhet efter att ha varit i Swe har jag blivit sjuk, mer eller mindre. Min hals är kliii:ig, hoppas innerligt att det bara är pollen (vill typ vara allergisk mot NÅGOT så man är liiite outstanding!) men vetej.... Känns som jag svalt ett hav av damm som flyger runt i halsen påmäh.

Ae nu kallar BB. (Som i BigBrother för jag skall ej föda kids)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0