amme shena


En sann charmör, jahada. I nytt blingbling och tröja som ej lär vara vit länge till. Posen hitta ja på vintageavdelningen på weekday. #fashion

Har haft en förträfflig dag!!! Åh. Gick in te stan, charmade in mig i en butiKK så ska in med cvt i nästa vecka :)))) och sen gick jag och köpte min älskvärda jacka. Betalade dock med fel kort. Det sög.

Kom hem och började med matlagning á suede.


Åh. Har ätit potäter, chöttböllar, gräddsås å lingonsylt. SÅJÄVLAGOOOOTTT dör lite nu i efterhand när jag tänker på att jag TILLOCHMED slängde lite mat???? Kan ej fiska upp den nu.

Sen fick jag med Arrat på långprommis och upptäckte nya delar av Oslo. Träffade lite jobbarhomies till honom och sa hejhej och sen vände vi. Dock var vi så lata att vi tog TRIKKEN tillbaka..... HÖHÖÖH #fuckbrännakalorier!!

ÅÅÅ nu är vi hemma. Ensamma. Borde ta vara på det å typ springa runt nakna i lägenheten och olla ALLT. Men eftersom vi inte är så äckliga nöjer vi oss med att sitta vid varsin dator :))) 

Sitter just nu och önskar att jag bodde i huset snett mittimot. Dom har nämligen ett uterum på taket som man får hyra.... med värme å grill å kyl å ALLT. Vi har en grön sammetssoffa på vår takterass.....

AHE.

Om man skulle ta å njuta av att vaaa ensam då. DVS sitta naken i skinnsoffan, lyssna på fjortizdunk och pilla ut kråkor ur näsan som jag kan klistra VAAART jag vill :)))))

Eller ba fortsätta hänga här. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0