ajs

Aaaaa man va la rund om föttera igår och nu är jag det med. Fast bokstavligt talat. Har sån jävla värk i fötterna efter dagens jobb men sånt man får ta......... 

Fuckat till det rejält på jobbet som baa jag kan. Tror dom jag jobbade med blev lite matta på mig he he heheheh men who tha fuck cares?? Jag tycker att jag är rätt grym för att vara heeeelt ny!!?!? Idag har jag t.ex. fått stå HELT SJÄLV, ENSAM, ALONE där inne med massa kunder och ta betalt å servera å stressa samtidigt som min homiekollega var på lagret.

Gick ju kalas?!

Aaaaa men har ju värk i fötterna va. Min mobil hade tydligen dött under dagen också så har varit handikappad mer eller mindre halva dagen. Nu är jag hemma ååå är cpmongotrött. Fick sms om att imorgon vankas jobb nere vid Aker Brygge aka tjuvis från 8-16..... Så blir väl slagget snart?! Suger ju.

Älskar det här svenne beteendet btw. Att man tjatar om att man är arbetslös osv men när man väl HAR ett jobb så vill man inget hellre än att baaa va ledig?! Vart är den perfekta balansen???? Jag kommer ALDRIG klara av att ha ett 8-16 jobb hela livet och göra samma saker. Men sånna är väl vi ppls. Need tha cash lixom. 

Är inte direkt Jay-z som baa cashar in på att visa sig. Då hade jag varit tät.

Aja. Ska la ta en dusch, käka något ååå däcka..... Göööj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0