åhåhåhå mmmmmaraboumammi

Alldeles nyss kom Fritte in med posten och räckte mäh ett grönt paket????

WTF

Såg att det va från mammi och minns att hon sa på skajp häromdan "du har inte fått någon post då...." o ja svara baaaa nä??? Nu hade hon skickat ett paket till mig innehållandes....

AAHHHHH MARABOU JORDGUBB!!!!

ASSÅ!!


Kan nån förklara för mig hur glad jag är just nu för jag vettefan?

Tänk att ett sååå litet paket kan göra mäh så glad o fet på samma gång. Ska svulla resten av dagen typ. Denhär chokladen får 10/10. Letade ihjäl mig hemma i sväärije när jag visste att den var back on track igen men hitta den ente :(((

Har allt världens bästa mor, DÄNI!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0