ååhåhåå

HEJ mina kära.

Har haft en riktigt angenämn morgon. För mig är det alltså fortfarande MORGON vid halv 5. HEHEH. Gick upp när Arris for till jobbet och satte mig och schteeekte på balkongen i 1-2h med Scar Tissueboken i handen.

ÅH så fint det va.

Nu sitter jag i sängen, äter svenskt godis fast jag inte borde osv. Söker lite jobb. Har sträckt mig så långt att jag tillochmed börjat söka restaurangjobb nu. Jag som absolut inte skulle jobba inom den branschen igen..... SÅÄRE. Överväger att gå och inhandla lite småsaker som typ kyckling åå grädde.

Ska laga så jävla god mat sen!!!!! ÅH. Längtar typ?++++???? Kycklinggryta med svampish och färsk pasta tänkte jag.... Om vi hade ett bord hade jag kunnat skriva att "så står maten på bordet när Arris kommer hem". Men det har vi inte, så den får väl stå på spisen då.

Borde ha hämtat mitt bankkort idag. Men det glömde jag. HÄÄÄHÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0