ååååhhh <3<3<3

Är typ overexcited?!?!??! Har fått mitt jobbschema för hela junimånad och det typ, äger asmycket??? Börjar som tidigast klockan 10 (förutom två dagar då jag börjar klockan 05!!?!!?!??!) vilket underlättar för mig som är så jävla mongotrött på morgonen.

Sol hinner jag få innan jag börjar ååå när jag är ledig wowowooooo. Hellre sova än sol asså...... Sad but true.

Förövrigt så stängs vår ström av om  5-10min..... Över natten.... Vilket suger. Speciellt när jag är LEDIG imorgon och kaaaan sitta uppe ååå uggla. Mensåäre. 

Lagade korvstroganoff förut!!!!!!!!!!!!! SATN vad gott det blev!! Är helt i extas. Pricken över i:et hade varit med real falukorv och riktigt jävla ris istället för snabbkokt, men fan, hon kan den där kingen asså. Tvingar Arra att smaka på det nu osv. Tror han diggart.

Imorgon LEEEDIIGGG <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0