999

Idag spelar Kent här?!?!?!?!

Och jag ska inte gå?!?!?!??!


För dom kommer hit den 4e augusti osså och då spelar dom utomhus OCH PÅ OPERATAKET så det lär ju bli cpfett. Hade dessutom svimmat minst 3 gånger om jag behövt gå på en spelning idag pga värmeslag. MEN KLAGAR EJ!!!!

Älskar värme.

Förutom när låren klibbar ihop om man har osköna brallor på sig. Eller inga alls.


Tror Oslo är en riktigt fet konsertstad alltså. Häromdagen spelade Metallica, idag Kent och på måndag tror jag minsann Mr Jay-z och Kanye West ska dra en refräng eller två. 

Scenariot: "aeeee finns fan inget o göra är fett uttråkad..." "ahhfan jag med... men Michael Jackson spelar idag, ska vi dra förbi eller?" "ahh okej då..... suck..."

Skulle kunna hända?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0