WEEEEHO

HEEJJJJ MINA BARN!!!!!!!!!!!!!

Separationen har inte varit frivillig utan snarare påträngande och obehaglig. Har levt ytterst spartanskt den senaste veckan pga internetproblem. Har inte förstått hur addicted man är till datorn typ???? Klarade mig utan FB osvosv dom första 5-6 dagarna, men sen ville jag kolla min mail och banken (VuXeNPoÄnG)..... 

Annars har jag haft finbesök hela veckan!!! Ytterst trevligt har vi haft det, jag och yassman. Kom med regnet och vände det till VÅR. Suttit på ballen en hel del, ätit en hel del, softat en hel del. YTTERST(!!!) trevligt. Men idag åkte hon. Och nu är det dåligt väder igen....... 

Sitter förövrigt i dunklet nu. Älskar ordet dunkel??? Resterande sover (JAAA KLOCKAN FYRA!!!!) och jag är pisshungrig. 

Mat <3

Åt förövrigt typ min första sushibit häromdagen. Va typ sjukt gott+??????? Shit måste nog köpa lite sushi nåndag.... MÖMMAAA. 

Förövrigt är rederiet KUNG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0