W T F

HAHA HUUUR sjukt att efter jag skrev det där inlägget, typ några timmar efteråt, så står Rille i vår lägenhet???????????? ? ????????

Den jäveln har alltså ÅKT HIT utan att säga något, och står plötsligt i vårt """vardagsrum""". CHATTAT lite på fejjan osv, han har ljugit om vädret i linkan och vad han gör at the moment för att helt plötsligt stå här.

Gårdagens WTF.

....

SÅÅÅ kvällen slutade i öl och vin och firerier (observera firerier och inte FRIERIER). Riiiiktigt FEEEJN. Däckade i fel säng framåt natten och min dator fick sig en vindusch.

Idag har jag däremot varit husmor och lagat mat åt mina pojkar. Kokat potatis och bjudit på laxfileér. BÄSTASTE. Lax+fetaoströra+örtkrydda=WO WO WO. Sjuuukligt gödd blev det ååå alla såg nöjda ut, = jag nöjd. Imörrn ska jag försöka ta mig upp i tid för att hinna till skatteverket och fixa mitt skattekort, söka lite jobb och köpa mig en flarra vin. SEEENÄÄÄRÄSUUUUP.

PS kanske ska på 90tals fest på lördag. Note 2 myself: googla 90tal. HASHTAG jagvillintekläutmigååmisslyckas!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0