topp 5

Topp 5 saker jag saknar att göra:

* CYKLA I SOLEN!!! Den här punkten väger så tungt. Saknar tillochmed att cykla i UPPFÖRSBACKE i solen(?!?!?)
* Dricka KALL och GOD bärsh i SOLEN. Behöver jag ens förklara???? (OBS ågatanbar)
* Äta mammas mat....... i soffan helst. (till denna punkt tillhör även att ha ett fullt kylskåp)
* SHOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det här borde ligga 1a. 
* Fylla år. Önskar jag fyllde år nu så jag kunde önska mig allt jag hittade på stan idag....... Hör ihop med shoppandet so to speak....

Nu ska jag våldta Arra samt sticka in ett finger i röven på honom åt Ricky. Saknar Ricky!! Någon att prata mat med osv, göra tjockaljud med osåååå. Bli full med och sitta så OERHÖRT nära samtidigt som han slår MIG på benen när HAN skrattar ljudligt....

Det var bättre förr!! (DVS 2veckor sen :))))

Btw så äger ju listor????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0