seframemotslashunnasäähh

Hejhejhallå!

Vissa dagar är lite deppigare än andra. Inte denna dock, men dom finns!! Dagarna går så sjukligt fort här dock att jag knappt märker när jag går in i en deppdag eller när den är över, vilket är göddigt. MENMENMEN. Finns alltid men. För att peppa mig själv till att ta tag i livet osv så har jag påbörjat en pepplista.

När jag rott(?) pengarna i land kommer följande ske:

* Köpa samtliga av Escadas sommarparfymer, alltså 3st, fetförpackningar.
* Köpa en finklocka. Är sugen på en CK eller en Marc by Marc Jacobs (VADHARHÄNTMEDMIG?????)
* Köpa ett par Nike Air Max (som kompensation för den finatjejigaklockan) i någon graciös färg

OCH

Vet ej om detta kommer hända men

* Ta dykarcertifikat.

Fick en så sjuk uppenbarelse tidigare idag. Läste om någon som dykt osv, såg ett akvarie framför mig och ba ville va med???? (OBS hatar fiskar så vet ej hur detta skall gå tillväga....)

Förutom att jag ogillar fiskar så låter det så jävla najs att simma runt under vattnet (OCH TYP KUNNA ANDAS!!!) och baaa se typ helt nya världar. Är så jävla på det!!! Ingen mer? OK. Drar själv, tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0