polypos eller cancer

Asså. Detta har pågått ett tag nu, vet inte riktigt hur länge men iallafall sen jag kom hit. Har typ tappat mitt luktsinne????? Eller typ har, jag HAR tappat det. Känner bara enstaka "dofter" och inte alls när jag VILL lukta???

Virre kom med en tepåse som jag skulle lukta på som tydligen luktade lakrits, och vad kände jag? Ingeting!!! En smula av något starkt men inget mer..... Låter som en piss i sjön men FATTAAAAA vad jobbigt att inte känna lukter? Vet inte ens om mina egna fjärtar stinker liksom...... 

SÅÅÅ vad gör jag efter så många tankar? Jo, som vilken svensk som helst med tillgång till internet - googlar mina besvär. Om jag fått svar på mina frågor? Japp.

1) Jag har polyper i näsan som fuckar med mig. En sjukdom s.k. näspolypos. (Ger även nysningar, HALLÅÅÅÅ??? alla som känner mig vet att jag nyser MINST 6 gånger per dag, har typ glömt att det inte är normalt??? och då har ändå mina """nysbesvär""" minskats?????)

2) Cancer. Behövs det en förklaring? Alla symptom, spelar ingen roll vad det är, kan alltid vara cancer. Därför är detta inte uteslutet för min del.

Oooch så det här med att man diagnoserar sig själv....

ÄLSKAR.DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0