MAAAAAAAAAT

Hejhejhejhejhallå.

Kollar på BB och får PeggySue på hjärnan???? Sjukt ovärt. Har inget att direkt tillägga förutom att jag drömt sjuka saker inatt? Som att Arra skulle klippa sig och vart skitful osv.

Har tänkt att laga lite mat snart.... Har blivit en hel del lax med potatoooo och fetaoströra men idag ska jag faa-an satsa på spagetti&köttfärre... och fetaost.... det är så jävla gott????? 

När vi ändå är inne på mat så fortsätter jag. Saknar pastiso så jävla mycket..... Det är typ som lasagne fast man har ihålig spaghetti istället???? och fetaost i.... Därav min måltid idag.

Funderar över att dra ååå köpa mig lite ost och göra en dålig variant på pastiso???

----- update innan inlägget ens är slut-----

sprang till affääärN och köpte billig ost. Nu ska det lagas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0