impossible

Ikväll stoppar jag undan min trasiga aura och själ i Arras rosa tröja, som liksom suttit fastklistrad på mig dom senaste dagarna.

Tänker jag göra något åt det? NAE.

Lyssnar på impossible med shout out louds och blir BLÖDIG??? Herregud. Har jordens tråkigaste kväll och känner mig sjuk. Inte bara polyposen utan typ magsjuk? Skulle suga om man blev magsjuk i denna lägenhet. En toa på 5päärs är inte att föredra.

SÅ, pga min sjukkväll så har jag inte ens lust att öppna colan i kylen? Inte äta chokladen heller. Vill lägga mig i fosterställning och GRÅTA. Helst ska mamma eller Arra klappa på mig. Kan tillochmed sjunka så lågt(!!!) att jag kan låta yassman eller lotta klappa på mig med, och DÅ är jag på vift kan jag lova. Ingen får typ röra mig när jag är ledsen, så cred till er två. Som jag förövrigt saknar ihjäl mig efter titt som tätt. Just nu är ett sånt tillfälle.

ÅÅHHH H HH H H H H

Orka vara själv en fredagkväll och må piieeess :((((( TyCkEr SyNd Om MiG SjÄLv....

Får väl gå ut på gatan och köpa mig lite hårs och en hora. Tycks finnas gott om sånt här omkring. 


NOTE TO MYSELF:

what doesn't kill you makes you stronger
(Hoppas innerligt att detta stämmer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0