girl in reeeeed

Är så jävla sugen på att shoppa. Sen jag kom hit, alltså typ lite mer än en månad sen, så har jag köpt EN sak som inte är typ ätbart etcetc. EEEN SAAK!!! !! !! !

Det är så jävla brutalt för att vara mig.

Jag handlar ju jämt massor, känns det som???


Så nu har jag tänkt om lite.... Är det värt och leva på billig mat ett tag nu så jag kan få shoppa lite....? Jag är så djävulsk sugen på en röd klänning ooo ha till sommarn. Ihop med palladiumdojorna..... Till min skinn/jeansväst.... 

DÖR TYP INOMBORDS.

Älskar hur jag lyckas förvandla en typisk matblogg till MoDeBLoGG. Och dessutom skriver jag att jag skulle DRA NER PÅ MATEN och ÄTA BILLIGT (dvs oftast äckligt. . . ..) HA HA HA HA HAH.

Tillåt mig att skratta.

Kom precis på hur dum jag är. Jag älskar ju mat. Får helt enkelt stjäla kläder. Så får det bli. Ska läsa Breiviks manifest och bli inspirerad.

PUSSOKRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0