däpräss

Hejhejhejtjena.

Har idag:

* Dragit med mig Arra mot intervjun för att hitta
* Varit på intervju
* Fått jobb på barnehage
* Handlat 
* Suttit på marken med Virrbert o Arr1 i solen
* Ätit en cheese
* Åkt hem
* Mått dåligt

Hade kunnat vara en superdupermegadag bortsett från sista punkten. Jag har jobb imörrn och det är främst därför jag har däpräss. Inte för att jobba utan för att HITTA DIT!!!!

Jag kan ha jordens sämsta lokalsinne och ska befinna mig på plats 08.30 imorgon. Jag ska ta tunnelbanan SJÄLV till okänt ställe SJÄLV och hitta SJÄLV. Jag = planerare no1 och måste veta exakt allting!!!! Hur fan skall detta gå. Ingenting att vara nervös för tycker kanske ni men jaa-a......

Luddan tyckte att jag skulle skjuta lite HÅÅÅRS. Så ska väl ut på gatan och jaga drugdealers så mina vener blir nöjda..... Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0