dä ä vår

Här ä dä vår niii. Idag kunde jag gå och köpa bärsh i endast tjocktröja(!!!) och då ärä faa-an vår. Eller jag köpte ju inte öl då. Pojkarna gjorde. Jag kände för att vara quinna och köpte pastasallad :):):) MAT ÄR JU SÅ GOTT NI VET!!

Vet inte vad jag vill få sagt egentligen?

Typ ingenting.

Hur som så har en sån sjuk sak hänt. Min högra arm är typ halvt bortdomnad???? Ni vet när man sover på armen och vaknar såären typ döööh? Så känns det inte. Men nästan! Så jag googlade lite och av resultaten att dömma så får jag en stroke när som helst, just sayin. 

Ska försöka ta min döa arm och gå och handla nu. ORKARINTEEEEEE men det enda vi har att äta här hemma är typ.... potatissallad, pasta, ris och knäckebrööö. Och beasås.

BTW så är detta landet SÄMST på beasås asså. Har sett EN(!!!!) kall variant som nu står i kylen som är sisodär liksom. Finns ingen som är densamma som lohmanders @ home? Här köper man pulver, USCHAA-AN. 

Det var allt. Återkommer med mer matsnack när jag har något nytt att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0