CP


HEJHEJ

Sitter här, en tisdagskväll i Oslo. Har uträttat ett ärende idag nämligen HANDLAT. BAAARA protein vill jag minnas. FEJNFEJNFEJN.

Tänkte övergå till bilden. Danger står inte för att jag på något sätt skulle vara farlig på ett fysiskt sätt. Möjligtvis bitas i stundens hetta MEN detta är rent psykiskt. Jag varnar er för att ta det jag säger med en jävla saltpåse alltså..... Nypor kan kasta sig.

JAG är experternas expert på att vända ALLLLLT positivt till att bli.... lite sämre... Inte skitdåligt kanske men, ganska dåligt. Drog praktexemplet till min vän yassan förut. Scenariot att vi skulle åka utomlands och alla va supertagg inklusive jag själv men att det alltid, ALLLLLLTID, skulle vara jag som sa "ah men dom kommer ju lätttttt tappa bort vårat bagage, kul." osv. Om jag blir sjuk är det alltid aids liksom. 

ORKA??? Hahahaha ÄLSKAR den här egenskapen samtidigt som det är det värsta jag vet, går det ens????

Har haft så brutala konversationer med yassman denna kväll. Från personlig assistent till min DANGER situation. Därav rubriken. Vet inte om det är jag som borde söka en personlig assistent till sommaren? Komma över mitt psykbryt liksom. Hon kanske vill jobba med mig.....

Vi skulle ju iallafall ha kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0