awsiii


Vaaasålängesen så jag bjussar på mig själv - nydööschad i världens skönaste tröja. RÅSA såklart.

Rosa är väl härligt va???? För era careboxars skull så skall jag berätta för er att idag har jag även rosa trosor och en rosa bikinitop på mig under detta. Duschat med rosa duschkräm och smort in mig i en rosa fluffig dröm efteråt. IFEELSOGIRLYYYY!!

Tror det är allt detta som gör att jag behåller mitt(?) genus här i huset. Ensam tjej bland 5 boys kan ju leda till förvirringar kring könsrollerna. Arvid påstår ju tillochmed att jag har mustasch nowadays så låt oss hoppas att dessa rosa skapelser får mig att återgå till mitt kvinnliga jag och att min sk. mustasch ramlar av.

UPDATE
<-------- Är jag inte lite lik min grisklocka på bilden????? (som förövrigt har sommartid men vattafack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0