asså awwwww

När man är ensam tjej här i lägenheten tar man ju typ på sig mammarollen per automatik. Tycker det är mysigt att vara mammig för mamma är alltid mammig mot mig (U DONT SAAY??) så.... ja.

Iallafall så är jag extra mammig idag. Arra har feber och ni vet ju alla hur killar är när dom är sjuka...... Om Arvid är ynklig och lat i vanliga fall så är det extremt när han, och alla andra killar med, är sjuka.... Och jag som redan är extra caring/tofflig/mammig/kalladetvadnivill blir ju också extrem!!! (höll på att skriva eksem.)

Tryckte precis i honom en Ipren. Skulle inte förvåna mig om han ropar ifrån toan senare och frågar om jag kan torka honom i röven. Men där tror jag vi drar gränsen.....

Påtal om att skita så är jag så jävla sugen på thaimat!!! Yassmans syster visade oss ett litet """"hak"""" precis runt hörnet där dom hade cpgod currykyckling..... Vill typ dö lite. Men när ekonomin inte tillåter så får det bli typ... bacon.. Älskar bacon...

MATBLOGGEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0