whatlefuuuuck

Wööööhöhööhhööhö pardey at osterhaaauuus wass crackiiin??!?!

Ae inte riktigt vaaa men vi har toung musik på iallafall!! Har kommit in i någon slags period när jag kommer hem efter jobbet med överenergi istället för att vara slutkörd? Inte mig emot dock.

Jobbade endast 5,5h idag åå det va soft alltså. Började stänga töjp direkt och sen flöt det på.


Man blir omåttligt populär här hemma när man jobbar på mitt jobb kan jag tala om. Titt som tätt kommer jag hem med lite muffins osv och, som ikväll, vart jag nästan omkullvält för att killarna baaa slängde sig över mig och mina påsar :((((

Tur är la dä. Skulle jag äta allting ensam skulle jag behöva söka till biggest loser asap.

Påtal om biggest loser ska jag snart gå o köpa cola och möta Ante. Cola är bara för att göda mig själv ännu mera, påbörja det som skall avslutas i nästa vecka när jag åker hem. Kan ju inte vara HELT undernärd när jag kommer hem lixom.....

Undra hur många gånger jag skrivit om ätbara ting eller saker runt det i denna blogg??? Hur offtopic kan man bli lixom? Skulle kunna prata om möbler, tavlor, spel eller städning och ÄNDÅ komma in på mat.

Vissa personer har mat som hobbys. Jaa-a vad ska man säga.... jag gillar att använda min mun??? Till tre saker, prata, suga kuk och äta mat :)))) 

HAHA jag är så jävla brutal. Skjut mig (i munnen) helst. (Med din säd).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0