vill.inte.röra.på.mig

Hade typ världens bästa midsommar.... Ska leverera en bildbomb någon dag när jag blivit människa igen. ÄR.SÅ.TRÖTT????? Shit alltså. Har inte fått mina timmar sömn över huuvudtaget sen jag  kom hem?!

Vi var och firade classic swedish midsommarfirande på mitt land med färskpotatis, sill, jordgubbstårta osv... Dör när jag tänker på maten nu.... Chillade på traktorflak osv innan vi åkte tillbaka till Linkis. Vi hann med så jädrans mycket igår?????!?!

Åkte till tallboda, kröka, folk försvann > tar taxi till hjulsbro till le boys för 180:-(!?!?!?) och har sjukt trevlig där. Så trevligt att vi tog bussen in mot stan klockan 7 imorse........

Åkte till Affe å Linus å däcka i deras soffa. Sovit sisodär 2-3 timmar maaaax så sen smög vi ut som riktiga whitetrashhoror från lägenheten när dom sov. O så däckade jag här hemma..... Så sjukt konstigt att gå o lägga sig typ vid 11-12????

Är helt brutalt bakis tror jag? Mår sketa dåligt iallafall? Och allt jag vill ha är mat. Så smsar Arvid och skriver att dom ska grilla...... ehhh alltsåååå får man våldgästa ellöö?!???! 

Bakis suger ju??? Speciellt eftersom jag inte drack speciellt mycket igår :(( Alkoholtoleransen ligger på 0 hos mig yesbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0