vafaaaan


Vafan har hänt mä min blogg???? Blogg.se fuckar ur och nu fattar jag engenteng.

Är detta slutet på min bloggkarriär??

Vet ej. Hoppas jag fattar detta snart. Har förövrigt jobbat sista passet på en vecka (!!!) så nu köttar jag LEDIGHET. Imorgon skall tåg bokas, stan röjas, lägenheten städas och det ska packas. Älskar att ha saker PLANERADE??

Vart så djävulskt sugen på sushi förut. Eftersom jag bara ätit mackor av diverse olika slag i typ 2-3 veckor börjar min mage säga ifrån. Trallade bort mot sushistället men vafan tror jag?? Att det ska vara öppet vid 11 en tisdagkväll?!?!?! AEEE vafan.

Fick LAGA mat istället??? Minns knappt hur man gör.

Det här med att ALLA inlägg hur som helst slutar med mat hos mig, fan vad jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0