tha roof is on fire


Bjinnej lejte där oppe.

Här i Otown händer det en del saker. Som den morbid jag är så vart jag ju ashajpad när jag hörde att det var STORBRAND här i Oslo, typ 5min ifrån oss???? Ehhh upp på taket barre o spana, ser elden och totalspringer ner i lägenheten för att klä på maj och få med mig mina kompanjons till elden.

Kändes lite som den majbrasan jag aldrig fick :')

Usch vad hemsk jag är. Men sånt här är ju spännande??? Stod på VG att byggnaden kunde rasa osv!! Såg metaller smälta å så. Spekulerade om dom hade gasolspisar eller inte så vi visste om vi kunde sprängas. 

Sjukt mycket folk som hajpa detta som mig så tror ej jag är helt efterbliven.

Något som däremot är efterbliven är kommentaren Måns fäller när vi är påväg därifrån....
"Asså, det är ju ändå tur att det var nära en liten bäck???"
"eh jaha varför det..?"
"Jaaa men så dom har vatten????"

....

Jobbigt om det börjar brinna mitt i stan utan en jävla bäck liksom. Ahe. Vi låter husjävlet brinna, för vi har inget vatten!!!!.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0