skillad 2.0


Japp. Har matN i ugnN som matkungN jag är. Kan ha gjort något djävulskt gott, eller sketäckligt. 

Vill ni veta????

EHHH jaaaa det vill ni för vi älskar mat. Har tillagat laxfilé med pestoofetaoståcremefräschåparmesan, i en sååås på grädde crämfräsh mä smak av parmesan å vitlök samt mer parmesan..... Serveras till färsk pasta. Vet ej hur detta kommer bli men KAN bli en kanske 7a iallafall....

Älskar att laga mat???? Vad har hänt??? Åh varför har jag inte lagat mat på så länge för <333333 kom tebaka te maj matglädjen.

IKV äre fusball!! Kanske får med mig mina locos till fästningen för en bira, sen är det slaggination. Undrar vart alla är men så kom jag på att klockan bara är 18 å jag sluta ju 14 ha ha ha.

Återkommer SJÄLVKLART(!?!?!?) med recension på min mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0