samtal:

*ringring*
- Hej
- Hej
- ...
- Ahhhh jag är påväg hem nu. Är hemma om typ 2min.
- Okej??
- Aaa. Men dom andra ska typ vidare. Om 20min typ. Men jag är hemma om 2min. Men så.... Du får följa med om du vill?? Så. Ja. Är hemma om typ 2min. Så du kan ju göra dig iordning eller något??
- Ahhh jo okej, men du har nyckel va??
- Aaaa. Är hemma om två min. Så. Aaa. Okej.
- Okej...... Komsikomsi. Pusshaj
- Okej... Herra.

BEHÖVER jag ens säga vem som är vem???? Herregud?!!??! Killen som aldrig kan komma fram till sak. Bjöd precis med mig ut :') När jag sitter i hahahaha grå mjukisbyxor ÖVER hans kalsonger ÖVER mina trosor.... En stickad tröja OCH en tjocktröja.....

Jomenvisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0