saker jag önskar att jag kunde äta

Yesbox. En lista på saker jag VILL KUNNA äta men verkligen inte tycker om????

* ÄGG!!!! Asså, ae. Omelett går, med massa kryddor osv. Men vill kunna äta kokta ägg? Stekta?? Ser ju fräscht ut lixom.
* Avokado. Baa för att det är nyttigt typ? Men luktar konstigt....
* RÄKOR?! Äter typ all fisk men inte fan går det att äta räkor.
* Sill då. Äter kanske inte all fisk...... men nästan!!
* Oliver
* Majs, fyfan vad äckligt dä är!!!! o alla ba ÄLSKAR det?!?! HUR?! Man bajsar ju föfan majs efteråt har jag hört???
* Mörk choklad.... går väl an typ en bit. Inte mer.
* Apelsinjuice???? Baa starkt och min hals fuckar ur?? Speciellt med fruktkött i???
* Mjölk.... i större mängder... Tycker det smakar kossa :(:(
* Bulgur/couscous/quinoa osv. Vet ej varför jag önskar att jag åt detta faktiskt? Det ÄR ju äckligt. Skipp förresten.
* Broccoli.....
* STARK MAT!!!! Jag är typ lite halvt överkänslig mot stark mat och får lite panik när det bränner. Åhåhå det är ju så gott??!?!
* Yoghurt med bitar i. Jag höll på att börja lära mig äta det. Tills min käre vän FG sa att bitarna i yoghurten såg ut som bortskurna leverfläckar :):):)!!!! Tack för den. Bearbetar detta fortfarande. (ca 5år sen...)

MEN MINA VÄNNER. Jag har faktiskt gjort en del framsteg dom senaste åren. Har tillexempel lärt mig äta sushi iår(!?!?!) och nu är jag på paprika.... Fetaost var inte jättelänge sen jag började käka och nu är det typ ett måste att ha här hemma för mig?! 

Konstigt att man verkligen inte ÄTER vissa saker? Typ pillar bort i maten osv ni vet. Löken i köttfärsåsen om det är för stora bitar. Vet masssooor saker jag inte äter MEDVETET fast jag typ aldrig smakat det, för att det typ, är äckligt?!

Trodde liksom raggmunk var äckligt. Det är ju fan skitgött.

Hejdå / xoxo / matbloggen.se keep on eatin

(av detta inlägg att dömma är jag alltså """allergisk""" mot mestadels nyttigheter...... kan ej hjälpa det. min kropps sätt att säga att den VILL ha gooood och onyttig mat. så måste det va.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0