neverland

Stod i duschen nyss o baaa börja böla????? Släppte på alla spärrar och baaaa fick gråta lite.

Det är så frustrerande att behöva bli vuxen!?!?!?! VILL INTE. Jobba 8h/dag, komma hem, äta lite, sova osv. Lägga pengar på toapapper, schampoo och köksredskap? Lägga energi på att försöka få vardagen att gå ihop. Ska man palla det här resten av livet?!?!?!

Är så arg på att dom unga åren gått så snabbt. Jag var 15 nyss liksom. Antar att det är meningen att man ska njuta av livet NU men asså, NÄR????

Helt plötsligt ska man bli vuxen och betala räkningar och hyran och ringa hyresvärden och fixa saker som är trasigt. Vill hålla kvar i """"barnåren"""" men det går ju inte?!?! Önskar att jag fortfarande gick i skolan och mina största problem var att jag inte pluggat till ett prov. Som jag ändå kunde få göra omprov på.

Hela livet är ju ett jävla prov nowadays. Fast då får du faa-an inte göra omprov. Gör du fel så gör du fel. Synd, liksom. Är bara ARG på att tiden ska gå så jävla snabbt.

Vill alltid vara """ung å dum""" och vara full på ågatan. Kolla in i ett välfyllt kylskåp och få BESLUTSÅNGEST(!!). Ställa mig i en ren dusch där schampoot aldrig tar slut. Bli kliad på benen av mamma i soffan. Skojbeifas med Arra eller se på dåliga filmer.

Vill inte bli en jävla formell klimakteriekärring som tycker det är "skönt att sitta hemma en fredagkväll efter jobbet!"..... Vill aldrigaldrigaldrig bli vuxen.

Fanns Landet Ingenstans aka Neverland fo realz så vet vi ju iallafall vart min resa hade gått. Herraaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0