namen hallå


HALLOOOOJ

Här sitter jag och ser uppskrämd ut dagen till ära. Jag är ledig, har målat naglarna, gått runt i mina nya kläder OCH IKVÄLL SPELAR SVÄRIJE!!! Wiho. Vi ska bort till fästningen vid Aker Brygge och glutta så hoppas innerligt på bra väder.... Annars gråter jag. 

Är mongocphungrig också och har ingen mat hemma att laga.... Så får la bli någon form av take away idag med he heheh. Max ligger ju påvägen..... Har typ tröttnat på max :((((

Konstigt med tanke på hur ofta vi käkat det he hehehe. Konstigt nog fick jag ändå plats i mina blå jeans som jag inte använt på säkert 1-2 år????? Klämmer allt lite kring stjärten men dom sitter PÅ? Helt sinnessjukt. Känns som jag fått ett par nya brallor lixom.

AJA. Ska invänta Ludvig nu och få med mig pojkarna ut på mathandling och zlatkovtröjshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0