MMM JUSTE

Assooo juste som i aaaa juste, inte juste som i "schysst". Vissa människor tror ju att schysst stavas JUSTE??? Fulaste jag vet. Eller iallafall topp tio.

Vill först och främst påpeka att natten till idag var väldigt.... skev?! Följde tillslut med Arvard och hans jobbarkompisar ut och drack bärsh. Dessa människor var exakt så skeva som man ska vara!! Hade det ypperligt trevlig även om jag var yngst med en diff på sisodär 12 år haahaha. 

För att sammanfatta kvällen kort så fick inte Anders, 32, spela på ett trumset vid stängning, han fick heller inte tillbaka sin flaska vin som vi hittade på uteserveringen, och han fick heller inte stanna kvar eller beställa mer. Detta resulterade i att Arvid stjäl tillbaka vinflaskan ifrån baren(!?!!??! IGEN???) och sen går vi hit och dricker rödvin.

Med Anders, 32. Trodde att han var max 25. "Det här med att se så ung ut har plågat mig hela livet. Alla tjejer jag möter som är lika gamla som mig ser ju förjävliga ut!?!?!".

Flikade in lite fint under kvällen att hörredu Anders, när min mamma var 32, var jag 10år!! 

Total tystnad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0