midsummer wassa

Bortsett från min mycket jobbiga morgon (....) så har dagen flytit på. Jobbat 8h osv. Fick nytt kassasystem som fuckade med mig när jag stängde så vart sjukt frustrerad??? Typ så man svettas ni vet.... I min bruna piké....

Who da fuck cares??? LÅT MÄH.

Iallfall så skajpa jag med mammi o pappi lite nyss.... Planerade inför min hemkomst osv hähähähäh!! Åh ska bli så skööönt och roligt att komma hem!!! Däremot får jag åka tåg själv både hem och "hem" hihi.... Arra och jag åker lixom om varandra, men vad gör dääää, får njuta av mina serier själv osv.

I mina hörlurar som Arra pajjat :))))))

Försöker strukturera upp midsommar??? Mamma och pappa är jätteangelägna om att jag ska åka med till landet och fira en typizk svenskmidsommar med dans runt kuk, sill, potatoo, släkt, traktor osv men jag vill inte vara kvar där över natten för då vill jag SUPA????

Så nu går mina tankar lite i delad mening här va.... Ska försöka få tag i shasmine så vi kan styra lite... Har en del planer jag vill dela med mig av.... Om det funkar.... SÅÅÅ SLUTA SUP PÅ MK!??!?!?!?!?!? 

FÖFAAAAAN!!!

Och på torsdag ska jag färga mitt hååååår RÖTT ÅÅHHH fan vad fult det kommer bli <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0