lovie

Tycker kärlek är så himla..... SJUKT???

Att kunna titta på en annan MÄNNISKA och baaa, bli helt upprymd med känslor som ba bubblar över och känna så jävulskt mycket. Som att man ska explodera. Att man KAN känna så?! Är inte det helt sjukt?!

Att den här personen betyder så sjukt mycket för en. EN PERSON!? Att man lämnar ut delar av sig själv, ger bort dom, till någon annan som ska ta hand om dom lika väl som man hade gjort själv. Att man bjuder in någon till sig själv (vulvan xD) och baaa, ja?? Lämnar ut sig.

Är så sjukt läskigt att tänka på det ju. Jag blir helt ställd när jag tänker på det???!
Att jag närsomhelst kan bli trampad på. Få tillbaka lite halvtrasiga delar av mig själv som man då måste reparera. Att våga lämna bort sig själv är ju så sjukt.

Och så sitter jag här. Och typ fånglor på Arra. Och baaa känner alla dom där känslorna typ koka över. Är ju inne i en cpkänsloperiod så jag kan titta på Arvid och få tårar i ögonen för att jag älskar honom så högt??!?!? HUR SJUKT ATT MAN KÄNNER SÅ MYCKET?!?!

Vet ej vad jag vill ha sagt med detta. Men kärlek alltså. Livet överlag, har sagt det innan men säger det igen, vilken jävla grej va? Att jag får känna så mycket. Trust me kärlek är inte en ljuv sommardag med röda rosor och frukost på sängen varje dag. MEN, allt liksom. Känna överlag.

Men fan asså. Att JAG verkligen ÄLSKAR den här killen, att man kan göra sånt liksom, det är så sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0