le me


Jag är enligt mig själv den starkaste människan jag vet. Jag säger inte att det är BRA, men jag säger att jag kan ta jävligt mycket. (Förutom ibland när jag är överkänslig o baaaa gråter för ALLT?!?!) Sen att det finns en gräns hos mig med bara att den är svårnådd är en annan femma. Och att när den väl är nådd så är liksom life ooover?!

Vet ej vad jag babblar om.


Är bara otroligt glad över att jag är JAG?! Tror det är ett steg påväg mot min let me know myself trip liksom. Skulle inte vilja vara någon annan? Kanske någon asrik kändis..... Men njae. 

Trust me bros jag har under dom senaste ÅREN fått utstå så jävla mycket bull och det bearbetar jag fortfarande men från att bryta ihop totalt så känner jag mer och mer att ae, det rör mig knappt i ryggen längre? Klart jag har breakdowns ibland men alltså.

Folk. Folk överlag? Vilka är """"dom"""" att dömma?? "Folk" känner inte mig. Mina vänner känner mig och dom vet tillräckligt för att inte dömma. 

Ville bara säga FUCK ALLA osv. Jag vet att jag är fucked up, men sen vet jag även att jag är riktigt jävla grym också. Och vet ni? Det räcker för mig! And guess what? Det är MITT liv.

Haters gonna hate. 
/ Den bäste :):):))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0