kungen

Medan fölk hänger sista kvällen på PL rockar jag cigg bakom örat. Imörrn och 6 dagar framåt vankas jobb sisodär runt 6.... Sen är jag ledig i åtminstone 2 dagar alternativt 4.... Om det blir det sistnämnda kan det mycket väl vara så att fröken KONGE är hemma i Linkish snart igen.

WEEEÅÅÅÅ!!

Är så stenhårt coool. Äger på jobbet osv. 

Känner mig så manlig när mina strumpor luktar skit o ja baaa vadåro??? Jaaa det är mina socks bres, lev märe!! Å ba skiter i allt. (Fast jag egentligen inte vill lukta dase :((() 

Försörjt oss här hemma idag med baguetter. Tha new shit. OCH, framför allt, min egen gjorda caffe moccaapelsinmashmellow, ASSÅ, jag drack för första gången någonsin en HEL kaffe idag!!! Åtminstone med en espressoshot i :):):):) ÅH är så stolt över mig själv :')

1 VP.

Nu ska jag döscha bort min stank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0