jajamääään

Har baaa fastnat på olika bloggar typ hela kvällen. Bortsett ifrån då jag skulle gå in och väcka Arvard runt 8-9 och själv däckade i över en timme?????? Vaknade av att jag var förjävla varm.

Resultatet av detta bloggläsande har blivit ganska förödande. Har nämligen insett att jag måste färga mitt hår asap FAST jag färgade det för typ en månad sen????

Detta håller ej.

Va sugen på att lägga lixom ljusare sLiNgOr i topparna á fashionombre men asso..... Nu vill jag bli wöhårig igen. Detta hårdilemma?? Att man ens har det liksom. Vill verkligen ha rött just nu.... Japp. Så fåre bli. Nästa gång jag är i linkish bör mitt hår inta en annan nyans.

XOXO crazyfashionhairblogger xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0