jaha

Imorgon tar folk studenten då.

Kul för er.

Asså. Ni har dessvärre INGET att se fram emot :):):))::) Knega för att få ihop till en MÅLTID, knega på dåliga tider och inte kunna göra allt "alla andra gör" (fast dom inte ens gör det för dom knegar också!!) osvosv. Livet efter studenten, mina vänner, SUGER :) Insåg precis att jag jobbar ALLA Sveriges matcher???? Var ledig den 15e när sve-eng spelar, men vad har hänt??? JOOO min chef har satt in mig på jobb på ett annat place??? Stängning???? Håller tyvärr inte. 

Så mina vänner. Gå några extra år i skolan. Life is a bitch and thän u daj.

Nävarsh ska inte va sånnnn ba för jag haft en dålig dag. Sprängdes typ imorse när jag insåg att "dom" missat att betala ut min feta OB dag jag jobbade....... o så kaffebönorna....

Det positiva är väl att jag har två choklamöffins i kylen :):):)

Kan typ inte fatta att det är ETT ÅR SEN jag tog studenten??? Att min klänning varit typ oanvänd i ett helt år. Att jag var full klockan 7 på morgonen FÖR ETT ÅR SEN? Vad gör jag imorgon klockan 7 liksom? Ae då sover jag. Sen ska jag knega.

NÄÄÄR blir livet sådär roligt igen????

Ps tror minnsann jag blir kvar här i Oslow ett tag. Kom precis på att i novämber betalar man baaa halva skatten = cashflow åå sen ba DRA HEM, mysa och sen gitta iväg ett jävla tag. DÅ blir livet roligt igen elle???? 

Om man inte får AIDS på resan dvs. Då är ju livet över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0