jag är så hopplöst jävla kär

Jag älskar Arvid så jävla mycket att jag typ spricker emellan åt. Typ tittar på honom och bara dör kärleksdöden????

Ni kanske vet hur det känns att vara så kär att det liksom gör ONT i hela kroppen ibland. Annars lär ni säkerligen uppleva det någon gång. Ofrivilligt. Ville mest säga att vara kär är den konstigaste känslan i hela världen.

Att ha Arvid i mitt liv är det bästa jag vet, även om jag älskar så högt att det smärtar varenda muskel i hela kroppen. Vill alltid kunna luta mig tillbaka, klaga på något och få le med den här killen. Jag vill bara leva.

Snälla Gud det är väl inte för mycket begärt? Bra.

DU är det bästa jag vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0