JAAAAAAAA

Har haft en så jääävla bra dag idag!!!! 

UPS
1) Vaknar av att jag får sms av tjejen som ska jobba åt mig nästa söndag, som FRÅGAR om jag hittat någon som kan jobba på lördagen (vilket jag inte hade :((() och säger att hon gärna jobbar då med annars?!?!?!? ASSÅ!!!!!! Jag hörde mig själv säga "yes!!yes!! ÅÅH YESSS JAA!!!" högt när jag var halvvaken i arras öra. Åh.
2) Var effektiv på jobbet. Fick höra av kunder att jag var flink osv. Drog in dricksen.
3) Åt en brownie.

DOWNS
1) Får sms av en tjej som ev kunde jobba åt maj på fre som säger att hon inte kan jobba åt mig när jag egentligen skulle varit ledig men min chef satt in mig på jobb på ett annat place. (Lång mening??!!) Jahopp tänkte jag och vart sjuk deppig över att missa fotbollen. 
2) Smsar en annan tjej och frågar om hon kan jobba då. "Hade kunnat om det inte vore stängning" AMMEVAFAAAAN tänkte jag. Fortsatte spamma folk. Får bara nej. Börjar bli självmordsbenägen.

UP AGAIN
3) Tjej no2 säger att hon KAN jobba trots stängning??!?!?! ASSÅ!?!?!? :D:D:D:D Inget jävla BK här inte. ÅÅÅH så härligt!! Visste jag vem hon var skulle jag krama henne. Och den mystiske nästahelgjobbaren också!!
4) JAG ÄR LEDIG IMORGON OCH SKA SHOPPA!!!!! Sen ska jag vilseleda Ante som flyttar hit imorgon :):):)
5) DET HÄR INNEBÄR ATT JAG ÅKER FUCKING HEM NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!!! ÖÖÖÖÖL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0