ja e trött

Gick ju o la mig med migränen igår, sen baaa kommer Arris in vid 5 med min dator o baaa "ville du se RHCP?" :):):) ehhhh ja??!!?! Så var jag aspigg å baaa, satt och digga.

Recension på några få ord: ÅHHHH så magiskt. Alla baaa sjöng med. DOG när jag hörde introt på scar tissue osv. Vart dock sjukt besviken på "nya" gitarristen.... Han är ju grym men att försöka spela låtar som John gjort så jääävla bra.... går liksom inte.... :(( Som när jag inväntade ett asgrymt solo och det baaa sket sig?!?!? Vart så besviken fast det inte är HANS fel?!! Annars var det bra :)))) tills min dator dog efter by the way i slutet hehehe....
/ Er kulturvetare 

Annars så vaknade vi vid 15.15 idag........................... Mest för att vi inte somnade förens typ halv 7, men ändå!!

Har sett på Project X som var typ.... sjuk? Vet ej om den var bra eller inte. Vart mest sugen på att bli asfull, ta ecstasy, bada naken i en pool och ta sönder saker. 

Ska ta med mig Arra på en promme och köpa mat snart. Älskar att han låter som min hund typ hela tiden. KLAPPAR HONOM PÅ HUVUDET. Finns ett ställe en bit bort som säljer tyyyp svensk pizza (här envisas dom med att ha kyckling, majs, korv osv på pizzorna....) samt "svensk" kebab. Eller så blirä max. 

Mat <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0