hejsan svejsan i stugorna


SCHTEEEEEEEEEEEK

Här sitter jag å schteker efter jobb osv. I Arras tröja, som egentligen är Bagges. Älskar det här tröjfenomenet?! Av dom tröjorna som är Arras som jag använder är en Errka2000's, en Starras och en Felixs(??) å sååå Baggs??? Hör till saken att Arvard är en riktig tjuv när det kommer till kläder.

Men jag älskar dessa tröjor och tänker ej ge upp dom :))))) Sry bros.

Ingen vill veta vart du köpt din tröja llalaalallala.


Jag och Ludvig är ensamma hemma :) :):) :):) Ska firas med att se BB, New Girl och den nya serien Girls jag smågluttat lite på. Vet ej om jag gillar den?? Tycker den är så ljusbrun? (ja, ljusbrun. typ dystert uppbyggd) vill ha något KUUUL lixom.

AJA. BB kallar. Sista avsnitten nu... Vet redan att Hanna vann men inte mig emot att se avsnitten ändå :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0