en dag i sänder

Jag har sjukliga depresser atm. Orkar inte med mig själv+??? Brukar lixom vara bitter osv men nu är jag DEPPIG???!?!? Vafaaaaan. Har inte känt just detta innan?!?!? HATAR att jag har sånt grovt kontrollbehov och måste veta allting i förväg. Medan Arra är raka motsatsen och bara impulsiv. Tär på psyket att försöka tänka åt två hela tiden må jag lova.

Vet inte när det är dags för hemfärd lixom??? Hur länge orkar man stanna in Otown???? Vad ska man göra sen??? So many Qs.

Måste lära mig att baaaa LEVA??? Go with tha flow och sluta tänka så fucked up mycket?!?!? Blir arg på mig själv för att jag hela tiden måste veta ALLT och ha allting strukturerat i min hjärna så att det blir kaos. För att inte tala om hur mycket kaos det blir om något helt oväntat skulle hända. 

Typ som en bokhylla med maaassa böcker i. Organiserade. Så ba vips, drar någon ut en bok och allt bara kollapsar? SÅ känns det i mitt huvud när det inte blir som jag tänkt mig.

DÄÄÄRFÖR måste jag sluta planera. Det är en sjukt bra egenskap till viss grad men i den graden jag besitter så.... nej. Kontrollfreak kallas det. Det är skadligt. Min käre mor är likadan. Till viss grad. Usch.

Ska kötta mig igenom den här sommaren. Försöka knipa NÅGRA dagar ledigt så jag kan åka hem, och till way out west. Behöver något att se fram emot atm, som får tiden att gå. 

Är så rastlös och uttråkad, vet inte??? Vill att det ska hända något. Typ vad som helst?!?!?! Kom och hälsa på mig. Ge mig något att göra. 

Tror det kommer bli bra till slut. Måste baaa släppa mina spärrar och inse att det går inte att planera exakt ALLT. Innan jag åkte hit trodde jag att jag kände mig själv till 110%. Jag känner kanske 60% av mig själv. Jag lovar er att skulle ni bo som jag och leva som jag här borta (är ej i Afrika bara i Oslo heheh låtervärreänvareä) så skulle ni också lära er ett å annat om er själva.

Det är så fachinerande att man trott hela livet att man vet vem man är. Och så baa vaknar man en dag och känner att ae, jag är inte klar än? Har hela mig själv att bearbeta och lära känna. Helt sjukt att vi som människor kan känna såhär mycket. Eller så har jag bara förstora funderingar. (Igen).

Så. 

Nu ska jag bara försöka..... go with tha flow. Någonting bra kommer alltid ut ur det dåliga, what doesn't kill you makes you stronger osv. Det ska nog gå fint det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0