hej linkis


Wihooooo efter 6-7h resande och cirkus 5h sömn totti på ett dygn är jag frammeeee!!

Åkte hem, åt lite riktig husmanskost, försökte bli människa å tog bussen te tornby. Biggest fail av mig nu i efterhand då jag insåg att alla affärer är stängda HELA helgen o jag åker "hem" igen på måndag........

Kul.

Men fick ju träffa ma homeboy osv!!! Chillade hårt i solen på en gräsplätt vid max. Påtal om max var jag på BK innan det också. Åååhhh träffade alla (nästan) goa gamla kollegor och hade kramkalaz och baaa myste. Julia kom springandes mot mig som en häst i full galopp och slängde sig runt halsen på mäh (typ iallafall), kände mig så älskad :') och inte helt bortglömd!!

Min chefis var på tjocken???? JAHA??? Sånt får man inte veta lixom???

Fick sån himla energi av att komma dit.... Hur mycket jag än hatade att jobba sååå var mestadels alla jag jobbade med så göööra häliia. Åh saknar det lite.

IALLAFALL så gick jag o yassman till stan från tornby sen(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) för att jag skulle få dräpa i mig en öljävel. SATN vad god den var!!!! Sen dog jag ejsömnförmycketsolåbärs-döden. Blev typ bakis? Blev upphämtade av Lotta åå åkte runt o tatta blommor från folks trädgårdar för att göra kransar imr :)))))

Ska te landet med yassman på förmiddagen. Visa henne ett riktigt svenskt midsommar firande med sill, stång, traktor osv. Sen ska vi parta. Kommer bli FEEEEJN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0