hehe mmm

Vaknade inte allt för sent idag?? Trots gårdagens bravader.... Chillaxade osv. Tills jag var tvungen att hoppa in och jobba EN OCH EN HALV TIMME :) Huuur ovärt??? Shit.

O så asakonstigt väder på dä.

Jag som skulle shoppa loss osv idag, tänkte ta med mig Arris och käka någonstans men ae. Han var död. Jag blev sur och hamnade på trikken hem, irriterad över vädret och min dag, och över att behöva laga mat??? Har inte lagat mat på säkert en vecka....

ÅÅÅ DÅ, mina vänner, slår man ju på stort?!?!

Köpte med mig ytterfilé, en GOD beasås åå sallad. Smällde vi i oss på tok för snabbt kan jag garra. Men fock vad gödd det var. Blev typ ledsen när maten var slut, hatar när d händer???

Annars så softilaxar vi här hemma idag då..... gluttar fotboll och äter moffins. Ska tvinga Arris att se Project X sen också, hört att den ska vara grym????? 

Over and out sincerely best regards yours faithfully best wishes kind regards osv
Eran konge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0