hallojsan


HEJHEJEHEJEJEHEJ

Är väldigt nyligen hemkommen efter en MER lyckad stängning. Glömde endast mattan och gatuprataren ute heheheh så hoppas ingen snor något.... Har ju redan lyckats dra på waynes en böter efter baa några dagar :):):):)

Skulle va jobbigt.

Annars då när fejjan är bombad med studentbilder???


Ae sitter här. Har inte fått någon rast idag vilket konstigt nog ökade min effektivitet när jag stängde. Gjorde allt så jävla snabbt???!?! Får en 7/10 av mig själv. Så vad gör jag när jag kommer hem???? Slänger av mig typ alla kläder (hehe mmm ni ser en tröja på bilden men inte mycket mer ELLER HUR??!?!?!) äter lite av "wasten" jag tog med mig hem (dvs det enda jag ätit idag???)
oooch så tömmer jag upp ett glas vin.

I min ensamhet.
HAHHAHAHA.


Forever alone i en ny grad. Arra är och dricker bärsh med jobbet och resterande gossar är i Linkan! Hoppas att Arris kommer hem snart och vill dricka vin med mig i nån park eller något (trots att klockan är halv 12!) och äta muffins :):):)

Är oväntat nog asglad idag? Trots huvudvärk och sen hemkomst. Trots att jag förmodligen får jobba när Sverige möter England. Trots att jag kanske inte får ledigt när jag ska åka hem till Linkan........

Ok är inte glad längre. Herraaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0