hahahahaha skrattretande bahahaa

HAHAHAAAAA har stängt idag for the first time!!

Gick så jävla dåligt att jag inte ens orkar bry mig??? För det första så tappade jag en muggjävel i stengolvet :)))) Sen vimsa jag runt, vet ej om jag tog sönder diskmaskinen..... Och som att det inte räckte.... så tappade jag ut ALLA(!!!!!!!!!!!!!) espressobönor på golvet :))) Efter jag soppat dä....

ÅÅH VAD KUL DET VAR!!

Hade värsta filmmomentet när jag stod där med forsande kaffebönor. Dom baaa kom från olika håll och tillslut kände jag att ae, det spelar ingen roll om jag försöker stoppa dom eller inte, och baa släppte alla hämningar. Kändes som jag duschade i kaffebönor.

Men sån är ju jag. Att spilla ut hela säckar med kaffebönor är ju min grej liksom. Klanta till mig i pressade lägen..... Vet ej om jag råkade stänga av kyldisken innan jag gick.... Kommer inte kunna sova bra inatt alltså :((((

Och så stänger jag varje dag resten av denna månad typ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅ VA KUL!!!! :))))

Ska försöka få ledigt 2-3 dagar så jag kan åka hem till lilla linkis snart. Min bror vart låtsasarg/sur för att jag inte kommer hem till hans nianavslutning... Mitt lillafamiljehjärta skriker men det får han fan ta?!?! Får väl köpa en lusekofta till honom eller något.

Dagens kanelbulle går fan till Arvard som städat hela lägenheten PLUS(!!!!) balkongen som ALDRIG städats idag :')))) Och lagat mat till mig när jag kom hem :):):) Arra borde vara hemma varje dag alltså.... Hemmafru. Och imorgon kommer min första lillwayneslön. 

Wihoooo.... töjp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0