ha ha ha

När man stänger är det alltid massa mat som skall slängas = jag får ta mä mig hem. Idag sa chefen att "vafaan ta för dig av svinnet idag, ta hem så mycket du vill!" EHHH det gjorde jag kan man la säga. Kom hem med två bärpåsar överfyllda med ätbara ting..... *Kände mig älskad*

Har kylen fylld med olika sandwich/kyllingwraps, tog med mig massa smoothies hem å bjöd gossarna på, och en påse fylld med kanelbullar/vaniljbullar å muffins.... Mår lite illa....

Har ju ätit detta konstant ett tag nu. Så är riktigt sugen på "riktig" mat nu. Typ LAGA mat???? Hinner ej. Jobbar jämt. Snyft. 

Ska allt få plats med en chokladmuffins också. Här ska dä inte slängas. Har inte sagt det tillräckligt kan tyckas men serial, fock beach 12, 13, 14 och 15. Ska äta tills jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0