ha ha ha ha jag e fan superwoman


Såhär grym är jag idag!!!! Asså, har baaa varit förjävla bra idag????

Vaknade liksom 04.50 och var lite halvpigg?? Hoppade ur sängen på ett gott humör likt en hyena och åkte mot jobbet, mötes av den fasansfulla synen att produktionen som ska göras dagen innan var.... orörd.... Mongot som jobbade igår från ett annat waynes hade inte gjort något......

Stress??? JOMENVISST. Var jag glad ändå??? JAA-AA!! (är också förvånad)

Ändå köttade vi igenom hela dagen och tiden gick horsnabbt å jag ba va grym. Gjorde klart alla grönsaker inför imorgon fast det inte ens är mitt shiet??? Folk som sjukanmälde sig hit å dit o skulle på photoshoots o ja baahhhh men shit du kan inte va modell??? 

Är inte ens trött nu liksom???????!?!?! Jooo lite men inte så värsht. Ska laga lite food osv. Ikväll är det pardey i Oslo i spöregnet då Noel Gallagher, Rihanna, Timbuktu och Eric Saade (<333 omg) spelar hihi.

Får se om jag tar mig utanför lägenheten elle om det blir jag, godispåsen å persbrandt i Hamilton ikv. Inte fyskam ändå jö??? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0