focked op

Har drömt konstiga saker hela natten?

Att vi (det är alltid "vi" men man vet inte vilka "dom andra" är?!) grävde i rabatter utanför Oslo City för att "någons" skor var nergrävda där?? (inslag från horsetorskarna...) osv, det mesta är bortglömt nu men ändå.

Vaknade iallafall med tanken att "aaah fuck jag har mässlingen" ???????????? Vet inte ens va mässlingen ÄR?? Men det hade jag ju drömt så nu får jag väl ha det dåå? 

Är så djävulskt trött.

Insåg precis att det här är sista dagen jag hade möjlighet att sova ut LÄNGE på 11 dagar.... Alarmet kommer stå på 04.30 föööör många dagar i rad..... Kommer velja taa mitt liv va!!

Åså pissregnar det. Och jag ska till stan. Åhåååhåå livet idag. Mässlingsjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0